Informácie o dodaní

Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.

Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.

Doručenie je vždy k dispozícii.

Dodacia lehota od 1 do 14 pracovných dní. V niektorých prípadoch môže byť dlhšia, ale je to uvedené pri dodacej lehote konkrétneho tovaru. V prípade platby vopred sa objednávka začína vybavovať po prijatí platby.

Ak dôjde k oneskoreniu dodania produktu, určite nám o tom dajte vedieť.


Ceny doručenia domov

Cena doručenia po celej Európe je vypočítaná podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.

Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00 hod.).

 

Dodacie podmienky

Kuriér vám doručí položky do hmotnosti 31 kg až k vašim dverám bez príplatku. Ak si vo vyššie uvedenom prípade neobjednáte službu doručenia produktu (produktov), ​​kuriér vám takýto produkt (produkty) doručí do vami určeného domu. Pracovník kuriérskej služby Vám môže pomôcť s doručením tovaru, avšak pri doručení tovaru väčších rozmerov a/alebo hmotnosti nad 31 kg môže požadovať doplatok.


Dôležité! Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.

Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.

 

Zber tovaru

Pri preberaní dodaného tovaru skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.

Tovar sa do Neringy neposiela zadarmo.


Vrátenie tovaru

Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.

Vaše želania určite zvážime.