Ovládací panel elektrického saunového ohrievača - EOS Emotouch 3
Popis
Inovatívna dotyková ovládacia jednotka sauny pre prevádzku suchej a vlhkej sauny. Pokročilý systém ovládania sauny s diaľkovým dotykovým ovládacím panelom a samostatným reléovým boxom. Inovatívne vylepšené grafické užívateľské rozhranie umožňuje jednoduché a intuitívne ovládanie, všetky hlavné funkcie sú dostupné v priebehu niekoľkých sekúnd.
Len s jedným displejom EmoTouch 3 môžete ovládať až osem samostatných kabín
EmoTouch, kedysi uvedený na trh ako klasická riadiaca jednotka sauny, sa v 4. generácii rozrástol na sofistikovaný škálovateľný systém riadenia wellness. Teraz EmoTouch 3 umožňuje ovládanie širokej škály wellness aplikácií vďaka samostatným modulom LSG.
Moduly a typy kabín (moduly sa kupujú samostatne):
- LSG Sauna (94.6640) - pre tradičné sauny (suché a vlhké).
- LSG Steam (94.6967) - pre parné miestnosti (aj s generátormi iných značiek).
- LSG Hamam (94.6672) - pre tradičné turecké kúpele (hamam) alebo pre tradičné rímske kúpele (Laconium, Tepidarum).
- LSG Infrared (94.6965) - pre infračervené ohrievacie kabíny.
Kombinujte kabíny podľa svojich predstáv a požiadaviek: V každej kabíne môžete regulovať nielen kúrenie, ale aj veľké množstvo doplnkových funkcií, ako je osvetlenie kabíny, ventilácia a špeciálne rozširujúce moduly umožňujú ovládanie farebných LED svetelných efektov, hudby a mnoho ďalšieho.
Vlastnosti a výhody:
- Jednoduché a intuitívne ovládanie
- Diaľkový ovládací panel so 7“ kapacitným dotykovým displejom.
- Zapustená alebo povrchová inštalácia (ovládací panel)
- Nové prepracované grafické používateľské rozhranie umožňuje priamy a intuitívny prístup ku všetkým funkciám a nastaveniam.
- Jednoduchá navigácia s ikonami a jasným textovým popisom funkcií.
- Navigácia v menu v 20 jazykoch (DE, EN, FR, RU, ES, NL, IT, PL, SLO, FIN, TR, CZ, RO, BG, HU, HR, SK, DK, SLK, CN)
- Prevádzka suchej a vlhkej sauny (s / bez snímača vlhkosti)
- Samostatná servisná úroveň s ochranou PIN kódom.
- Detská poistka a inovatívny režim dovolenkového domu.
- Týždenný časovač (4 programy / deň) s individuálnym nastavením klímy.
- Menu so sprievodcom nastavenia, jasné textové správy (funkcie, chyby).
- Softvér je možné aktualizovať (za príplatok je možné nainštalovať vlastné kontaktné údaje vrátane vlastného loga).
- Voliteľne dostupné rôzne rozširujúce moduly.
- Bezpotenciálový kontakt (výstup).
- Inštalačná vzdialenosť až 30 m medzi dotykovým displejom a kabínou sauny. Vrátane 5 m prepojovacieho kábla.
- Jednoduchá inštalácia a servisný dizajn. Všetky komponenty (ovládací panel, snímače a rozšírenia sú pripojené pomocou modulárnych zástrčkových káblov).
- Reléová skrinka umožňuje pripojenie káblov zo zadnej a spodnej strany.
- Vysoké bezpečnostné štandardy, v súlade s najnovšími normami EÚ
Technical specification
- Záruka (r.) 2
- Krajina výroby Nemecko
- Výkon ohrievača max (kW) 9
- Prevádzková doba (h) 6 / 12 / ∞
- Nastaviteľná teplota min-max ° C 30 - 115
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.