Vaporizér EOS Bi-O Invisio
Popis
Voliteľný prídavný výparník pre sériu podlavicových pecí Invisio – premení každú saunovú pec Invisio na verziu „Bi-O“ pre flexibilnú saunovú klímu od horúcej a suchej až po miernu a vlhkú.
Vaše výhody:
- Možnosť montáže na bok (vľavo/vpravo) na modely Mini , Midi a Maxi (XL)
- Para vystupuje cez parné potrubie a výstupnú misku pary v konvekčnej šachte nad sporákom, aby sa zabezpečilo dobré rozloženie vlhkosti v kabíne
- Výstupnú misku na paru je možné namontovať v rôznych výškach
- Vyrobené v Nemecku, kvalita od EOS
Charakteristiky:
- Plášť nádrže vyrobený z vysoko kvalitnej chrómniklovej ocele.
- Integrovaná ochrana proti chodu nasucho s akustickým signálom nízkeho stavu vody.
- Plnenie cez plniaci lievik, ktorý je možné namontovať v kabíne s variabilnou výškou hladiny vody.
- Vyprázdňovanie pomocou predĺženia hadice a uzatváracieho kohútika, ktoré je možné jednotlivo pripevniť v kabíne.
- Jednoduchý servis vďaka prístupu k príslušným častiam spredu; napríklad pomocný výparník je možné demontovať bez nutnosti premiestňovania kachlí.
- Rozmery v mm (bez parnej rúry) V x Š x H 530 x 200 x 360.
- Šírka kachlí Invisio sa preto zväčší približne o 200 mm.
- Odporúča sa použitie pevného prívodu vody FWA 02.
- Vhodné riadiace jednotky: EOS ECON H1 , H2 , H3 , H4 / Emotec H
Saunová pec nie je súčasťou balenia!
Technical specification
- Záruka (r.) 2
- Krajina výroby Nemecko
- Rozmery šírka (mm) 200
- Rozmery výška (mm) 530
- Rozmery hĺbka (mm) 360
- Objem vodnej nádrže (l) max. 12 l
- Napájacie napätie, fáza 230V 1N AC
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.