Ochranná lišta krytu EOS
Popis
Ak sa na ochrannú lištu krytu položí nejaký predmet (napr. zabudnutý uterák), lišta sa zohne a ohrievač sa nemusí spustiť alebo sa preruší ohrev. Po odstránení objektu bude prevádzka automaticky pokračovať.
Systém sa skladá z nerezovej koľajnice (rám), kovového krytu (antracitová úprava) s integrovaným vypínacím mechanizmom.
Na inštaláciu na stenu sauny nad ohrievač. Vďaka piatim rôznym veľkostiam koľajníc je systém vhodný pre všetky ohrievače EOS. Ľahko sa inštaluje a pripája. Pri niektorých podlahových ohrievačoch je možné systém namontovať aj priamo na ohrievač pomocou dodatočného montážneho rámu.
Ochranná lišta krytu EOS je schválené bezpečnostné riešenie vyhovujúce normám (podľa EU 60335-2-53). Môže byť použitý v saunových kabínach s diaľkovým ovládaním alebo diaľkovým ovládaním a znižuje riziko, že saunová pec môže byť zapnutá v nebezpečnom stave (napr. uterák na ohrievači).
Ochranná lišta krytu sa dôrazne odporúča ako bezpečnostné riešenie, napríklad pri použití modulu WCI-01 Web App na diaľkové ovládanie sauny zo smartfónov / tabletov.
Kompatibilné so všetkými riadiacimi jednotkami EOS a takmer všetkými saunovými ohrievačmi.
Nasledujúce modely a veľkosti systémov sú kompatibilné s ohrievačmi:
94.8870 - Typ 1 - 140 x 333 x 322 mm - EOS Moment W, Thermat W (Bi-O), ThermoTec W (S), Bi-O Tec W, 43FN, Euro, Organic W (Bi-O), Cubo (2, +, 2+, Avantgarde, Edge (Bi-O), Selection, Selection FinnRock, Herkules / Stone S25 (para), Mythos S35 / S45 (para)
94,8875 – Typ 3 – 140 x 710 x 322 mm – EOS P1 (W, +), Herkules XL S50 (Vapor)
94.8876 - Typ 4 - 140 x 333 x 482 mm - EOS EuroMax, Bi-O Max, BlackRock, Herkules S60 (Vapor), Stone S60 (Vapor)
94,8878 – Typ 5 – 140 x 710 x 482 mm – EOS 34.G, Goliath, Herkules XL S120 (Vapor)
94,8879 – Typ 6 – 140 x 333 x 222 mm – EOS Picco W (Bi-O), M3 W, Filius W (Bi-O), Gracil (Bi-O), Gracil W (Bi-O)
Technical specification
- Záruka (r.) 2
Inštrukcie
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.