Ovládací panel elektrického saunového ohrievača - HARVIA C400VKK
Popis
HARVIA C400VKK je ovládací panel pre elektrické ohrievače pre profesionálne použitie. Toto je aktualizovaná verzia ústredne C260, ktorá sa už stala profesionálnou klasikou.
Vhodné pre max. ohrievače s výkonom 40 kW. Okrem elektrických ohrievačov možno ovládací panel použiť aj na ovládanie vnútorného osvetlenia, elektrických zámkov a vetrania.
Ovládací panel má osem rôznych programových slotov, ktoré možno použiť na automatizáciu nastavení tak, aby vyhovovali napríklad rôznym časom a používateľom. HARVIA C400VKK je funkčnou voľbou najmä pre bytové domy, kúpele, hotely a iné komunitné kúpele.
Vlastnosti:
- Riadiace centrum elektrického ohrievača s týždennými hodinami a diaľkovým štartom pre profesionálne použitie
- Na správu spoločných sáun a kúpeľných zariadení
- Široký výkonový rozsah do 40 kW
- Široká ponuka náhradných dielov (displej, riadiaca elektronika, snímače) umožňuje jednoduchú a cenovo výhodnú údržbu
- Jednoduché rozhranie a nastavenie: dotyková obrazovka v rôznych jazykoch
- Diaľkové spustenie a zastavenie, napr. pomocou systému domácej automatizácie
- Podpora dvoch spôsobov ovládania bezpečnostného zariadenia (dverný spínač alebo bezpečnostné zariadenie ohrievača) podľa štandardov diaľkového štartu
- Meranie teploty pomocou dvoch teplotných senzorov (voliteľné)
Technické vlastnosti:
- Výška: 560 mm
- Šírka: 325 mm
- Hĺbka: 115 mm
- Hmotnosť: 7,3 kg
Náhradné diely vhodné pre tento ovládací panel:
Technical specification
- Výkon (kW) 40 kW
- Rozmery šírka (mm) 325
- Rozmery výška (mm) 560
- Rozmery hĺbka (mm) 115
- Hmotnosť (kg) 7.3
- Napájacie napätie, fáza 400V 3N ~
- Nastaviteľná teplota min-max ° C 40 - 110 ° C
Inštrukcie
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.