Sada na údržbu bazénov s kartušovým filtrom s chlórom
Popis
Sada na údržbu bazéna s kartušovým filtrom, bez chlóru.
Táto sada obsahuje všetko, čo potrebujete na udržanie čistej vody.
Sada obsahuje:
- Proti riasam do víriviek Desalgine Jet, 1 l
- Rýchlo rozpustné chlórové tablety Chloriklar, 1 kg
- Pomaly rozpustné chlórové tablety Chlorilong Power 5, 1,25 kg
- Čistič bazénovej vody Superklar, 0,5 l
- Regulátor pH pH-mínus, 1,5 kg
Kroky starostlivosti o bazénovú vodu:
- Pred naliatím vody do bazéna natrieme jeho steny odstraňovačom rias - Desalgine Jet.
- Nalejeme vodu.
- Vodu testujeme testerom vody pH/Cl.
- Po úprave pH je potrebné pridať rýchlo pôsobiace chlórové tablety na vodný šok (Chloriklar). 1 tableta / 1m3 vody. Tento prípravok vystačí na 1 týždeň. Pozor: tablety nevhadzujte priamo do bazéna, je potrebné ich rozpustiť v samostatnej nádobe a roztok naliať do vody. Môžete ich tiež vložiť do skimmera alebo špeciálneho dávkovača.
- Na ďalšiu dezinfekciu vody použite Clorilong Power 5. Pred naliatím chemikálií vždy zmerajte pH a obsah Cl vo vode.
- Používajte čistič vody Superklar podľa potreby.
- Ak sú hodnoty pH vody príliš vysoké - používame prípravok PH-mínus.
Odporúčané pH vody na zabezpečenie účinnosti dezinfekcie: 7,0 – 7,4. Na testovanie vody odporúčame zakúpiť tester vody na meranie pH/Cl.
POZOR! Výrobky sú škodlivé pre zdravie po požití. Silne poškodzuje oči. Silne postihuje dýchacie cesty. Veľmi toxický pre vodné organizmy, spôsobuje dlhodobé zmeny. Pri kontakte s kyselinou uvoľňuje toxické plyny.
Upozornenie!: Nepoužívajte s inými chemikáliami. Môže uvoľňovať nebezpečný plynný chlór. Po použití si dôkladne umyte ruky. Je povinné dodržiavať opatrenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a opatrenia na nakladanie s odpadom uvedené na etikete a v karte bezpečnostných údajov.
Používajte biocídne výrobky bezpečne. Pred použitím si vždy prečítajte etiketu a informácie o výrobku.
Podmienky skladovania: skladujte na chladnom mieste, nie však pri teplotách pod bodom mrazu. Obal musí byť tesne uzavretý, uchovávajte mimo dosahu detí, chránený pred priamym slnečným žiarením.
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.