HARVIA termo-vlhkomer
Popis
HARVIA termo - vlhkomer
Horizontálny termo-vlhkomer HARVIA so zaoblenými koncami. Spoľahlivý mechanický termo-vlhkomer HARVIA vám umožní jednoducho sledovať teplotu a vlhkosť sauny. Termovlhkomer HARVIA v štýlovom, klasickom štýle dokonale zapadne do dizajnu každej sauny. Pre fínsku spoločnosť HARVIA je dôležitá kvalita, spoľahlivosť a životnosť ich produktov. Takže termo-vlhkomer HARVIA má 2-ročnú záruku, takže v tomto období môžu byť hlásené neočakávané poruchy.
Termovlhkomer HARVIA je vzduchotesný, bezpečný a odolný voči vysokým teplotám a vlhkosti. Vyrobené z dreva, takže je veľmi vhodné na použitie v saune. Pri výrobe tohto termo-vlhkomeru boli dodržané odporúčania, takže rozsah vlhkomeru je 0 - 100% a teplomer je 120 stupňov.
HARVIA pôsobí v oblasti saunových produktov už mnoho rokov, preto je spoľahlivá a zaručuje vysokú kvalitu produktov. Termovlhkomer HARVIA je považovaný za jeden z najkvalitnejších produktov v porovnaní s konkurenciou. Nákupom produktov od tejto spoločnosti nikdy neurobíte chybu.
Termo-vlhkomer je jedným z najdôležitejších saunových zariadení. Vlhkomer je určený na meranie a sledovanie zmien vlhkosti v miestnosti a teplomer určuje teplotu. Obe tieto zariadenia sú jednoducho potrebné, ak chcete v parnej miestnosti bezpečnú a správnu mikroklímu. Vlhkosť v miestnosti musí byť riadená podľa teploty. Tieto dve zariadenia spolu úzko súvisia, preto sa často predávajú ako jedno zariadenie. Je to veľmi výhodné, pretože zaberá menej miesta a všetko je na jednom mieste.
Aké údaje ukazuje termo - vlhkomer ako bezpečnú návštevu parnej miestnosti?
Keď je teplota v saune cca 100 - 110 stupňov, vlhkomer by mal ukazovať menej ako 35% vlhkosti. V parnej saune pri teplote 60 stupňov je optimálna vlhkosť 85%.
Správna inštalácia termo - vlhkomeru v saune
Pre získanie čo najpresnejších údajov je vhodné umiestniť termo-vlhkomer vo výške približne 1,6 metra. Optimálna je pri inštalácii vo vzdialenosti 1,5 - 2 metre od dverí, ohrievača a okien. Pretože zdroje chladu a tepla zamieňajú presnosť údajov.
Odporúčané úrovne vnútornej vlhkosti a teploty:
Ruská sauna. Teplomer a vlhkomer výhodne ukazuje približne 75 až 85 % vlhkosti a + 60 až 70 stupňov tepla;
Turecké kúpele (parné). Teplomer - vlhkomer by mal ukazovať úroveň vlhkosti 95 až 100% a teplo + 70 až 100 stupňov;
Sauna. Optimálne, keď teplomer - vlhkomer ukazuje 25 - 35% vlhkosti a + 100 - 110 stupňov tepla;
Umývadlo. Termo - vlhkomer musí ukazovať 90 - 100% vlhkosť a + 30 - 40 stupňov teplo;
Salónik. Odporúča sa, aby hodnoty teplomeru a vlhkomeru boli 30 - 60% vlhkosti a +20 - 25 stupňov tepla.
Pri správnom pomere teploty a vlhkosti budú procedúry v saune príjemné a telu prospešné.
Technical specification
- Záruka (r.) 2
- Krajina výroby Fínsko
- Váha 0.4000
Shipping information
Prioritou našej spoločnosti je dodať zákazníkom tovar najvyššej kvality v čase, ktorý im vyhovuje, na miesto, ktoré si zvolia.
Tovar zasielame do všetkých krajín sveta, ak pri výbere dodacej adresy nenájdete krajinu alebo mesto, ktoré potrebujete, kontaktujte nás na e-mail [email protected] alebo zavolajte na kontaktné telefónne číslo, cena doručenia bude vypočítať individuálne.
Doručenie je vždy k dispozícii.
Informácie o doručení:
Príprava vašej objednávky na odoslanie trvá 2–3 pracovné dni od prijatia platby na bankový účet obchodu. Keď bude vaša objednávka pripravená, bude odovzdaná kuriérovi na doručenie.
Dodacia lehota:
Dodanie zvyčajne trvá 8 až 10 pracovných dní, ale pri väčších alebo objemných objednávkach môže dodacia lehota trvať dlhšie.
Upozorňujeme, že objednávky sa nevybavujú, neodosielajú ani nedoručujú cez víkendy alebo štátne sviatky.
Maximálna dodacia lehota by nemala presiahnuť 4-6 týždňov.
Dodacia lehota sa počíta od momentu vyzdvihnutia a odoslania objednávky z nášho skladu. Hneď po odoslaní objednávky dostane klient e-mailové upozornenie so všetkými informáciami o sledovaní jeho objednávky. Dodacie podmienky sa môžu meniť v závislosti od vzdialenosti miesta určenia.
Dodacia lehota na stránke je približná.
Spoločnosť nezodpovedá za prípadné oneskorenie dodávky.
Spoločnosť nezodpovedá za preskupovanie elektrikárov alebo staviteľov.
NB! Ak ste svoju objednávku nedostali v lehote uvedenej vyššie, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Ceny doručenia domov
Náklady na dopravu v rámci Európy sa vypočítavajú podľa sadzieb stanovených kuriérskou službou.
Pred doručením tovaru Vám kuriér telefonicky dohodne prijateľnú dobu doručenia (pracovné dni Po-Pia 8:00 - 17:00).
Náklady na doručenie nie sú zahrnuté v cene produktu uvedenej v internetovom obchode.
Cena dopravy bude pripočítaná k hodnote nákupného košíka.
Zber tovaru
Pri preberaní dodaného tovaru si prosím skontrolujte stav zásielky (obalu), uistite sa, že obal nie je zdeformovaný alebo poškodený. Ak máte podozrenie, že je balík poškodený alebo zdeformovaný, nepodpisujte balíkové dokumenty a vráťte balík kuriérovi. Ak je balík v poriadku, podpíšte faktúru (náložný list) alebo iný doklad o prevzatí zásielky. Podpísaný dokument je dôkazom, že Vám bol doručený objednaný tovar.
Pri nákupe produktov dlhších ako 2,4 m si zákazník možno bude musieť zabezpečiť vykládku.
Vrátenie tovaru
U nás zakúpený tovar sa snažíme zabaliť. Bohužiaľ, niekedy môže dôjsť k poškodeniu počas prepravy. Aj keď neviete, či je niečo poškodené alebo nie, vždy je dobré si doručený balík odfotiť na smartfón, budete ich potrebovať pre prípad, že by došlo k poškodeniu obsahu.
Ak vidíte známky poškodenia obalu, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Odfoťte balík a uistite sa, že je viditeľné poškodenie.
2. Rozbaľte objednávku a skontrolujte, či nie sú nejaké produkty poškodené, poškodenú položku odfoťte.
3. Ak dôjde k porušeniu, informujte nás prosím na e-mailovej adrese [email protected]
NB! Pri všetkých reklamáciách poškodeného alebo rozbitého tovaru musíte svoju reklamáciu uplatniť do jedného (1) pracovného dňa od dátumu doručenia. Spoločnosť musí dostať úplné podrobnosti a popis v písomnej forme s priloženými fotografiami poškodeného tovaru.
Ak kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar, ktorý nie je vadný, je povinný uhradiť náklady na vrátenie tovaru k nám.
Ak máte akékoľvek požiadavky alebo pripomienky týkajúce sa služieb dodania tovaru, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Vaše želania určite zvážime.